Retour- en terugbetalingsbeleid

Wil je je aankoop omruilen of retourneren? We helpen je graag! Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Het product moet in zijn originele staat zijn, onbeschadigd, ongebruikt en met alle originele labels en verpakkingen.

Neem alsjeblieft vooraf contact op met onze klantenservice om een retour aan te vragen en verdere instructies te ontvangen. Als je je artikel(en) wilt retourneren, kun je een e-mail sturen naar info@nappr.nl, en wij zullen je voorzien van een retourformulier.

Stuur het pakket niet terug naar het adres dat op het pakket staat. Dit is geen retouradres. Nappr is niet verantwoordelijk als je dit toch doet.

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren zonder opgave van reden.

Goederen moeten in ongebruikt en ongewassen staat naar ons worden teruggestuurd, geschikt voor wederverkoop.

Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?

Als je aangeeft dat je een product wilt omruilen wanneer je je retour registreert, zullen we hier onmiddellijk mee aan de slag gaan. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat je omruiling binnen enkele dagen is afgerond.

  • Wat kan ik doen als mijn omruilproduct niet meer beschikbaar is?

Vraag het klantenserviceteam naar de opties. We zullen je een update geven wanneer we verwachten de product te kunnen leveren. Als je je retour al hebt gedaan en het product is niet meer op voorraad, nemen we contact met je op en werken we samen met jou aan een oplossing.

  • Waar vind ik mijn ordernummer om mijn retour te registreren?

Je ordernummer staat in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Dit is een viercijferige code. Als je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.

  • Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?

Het gebeurt helaas soms dat een product beschadigd raakt tijdens de verzending of productie. We helpen je hier natuurlijk graag mee. Stuur een e-mail naar info@nappr.nl binnen een week na ontvangst, samen met een foto van het defect. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met je samenwerken om een oplossing te vinden.

  • Kosten?

Als klant ben je verantwoordelijk voor de retourkosten naar ons magazijn in China. We raden je aan om de retour te volgen, aangezien we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren retouren.

  • Hoe lang duurt een terugbetaling?

We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Nadat we je retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op de trackinginformatie die je ontvangt bij je retour, kun je zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen. Zodra de terugbetaling is gedaan, ontvang je een melding. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling op je bankrekening zichtbaar is.